Navigation


RSS: inlägg



Veckans issue, sex under mensen?

2011-04-07 @ 12:57:14, Allmänt, , Kommentarer (1)

Vill varna känsliga läsare för vad som kommer nu! Look away och läs nästa inlägg istället

Min mage! Jävla mensvärk det är brutalt! WHY???


Jag är inte den som är den. Vill inte ha sex när jag har det. Känns så smutsigt på något sätt + att man är ju faktiskt svullen där inne. Min kille delar thank god denna känslan med mig, så no pressure! Men jag är en sån långsam typ som har mens i typ 7 dagar... det blir lite länge att vänta.. känns inte alltid så kul
Och ibland tycker jag att man kan verkligen känna viljan inom sig även när man har mens, vad man skulle kalla kåthet, men jag kan bara inte ÄNDÅ.

Men om det är så att någon är inne här och har nåt tips om hur m an kan göra det mindre ...haha kletigt så säg till !!! Jag vet om duschen/badkaret men då ser man ju allt bluä haha

Blunda kanske funkar och en näsklämma :)) Ill let you know imorgon!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Har inte sex under mens, blää!

MEN som ungdom hade jag det med, haha ung, kåt och dum får man väl skylla på ;-)

2011-04-12 @ 23:10:19
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback