Navigation


RSS: inlägg



Den nya tjejen som pajjade mobilen ...

2011-04-18 @ 18:49:46, Allmänt, , Kommentarer (1)

Vad jag råkade göra var tappa en tjejs mobil i marken,, höll i den och så vips ,,så låg den bara där. Inte alls pinsamt nu när jag har lite perspektiv men senare på kvällen pratar nån om att M:s Iphone är pajj. Trodde ju självklart att det var mitt fel , men fick höra idag att det var I som hade råkat trampa på den. Hmm tror denna M inte är så rädd om sin telefon. Själv kör jag med en gammal hederlig, gillar inte iphone dom känns klumpiga.

Så det var det, jag var INTE den nya tjejen som pajjade mobilen! Thank God!

Idag har jag varit ute med min bejbi heeela dagen och bara myst! Hur kul som helst:) Vi spelade lite basket (lattjade) jag vann;)

Funderat på detta med år 2012, lite efter men usch känns lite nojigt med all historia som pekar mot jordens undergång nästa år. Men samtidigt,, det var de som alla trodde om millenniumet också but look at us! Still alive:)

Nu blir det massa kiwi och lite mys i soffan:)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar inte touch-telefoner överhuvudtaget! Jag vill ha knappar!!



skönt att det inte var du som gjorde sönder den!

2011-04-18 @ 22:30:09
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback