Navigation


RSS: inlägg



Maskerad,,,hm sexigt?

2011-04-21 @ 22:56:54, Allmänt, , Kommentarer (1)

Världens geek är jag, haha eller påhittig kalla det vad ni vill... men på lördag kommer jag förföra min man i en kycklingdräkt! haha jag vet låter konstigt men den är sexig. Jag lääängtar!

Försökte med jultomte-nisse i vintras men det resulterade i skrattattack från hans sida så håll tummarna för att detta blir mer lyckat! Men jag har försökt få fram lite mer sexighet denna gången och inte lika mycket "maskerad".

Blir spännande! Cant wait!

Imån skall vi grilla hela tjocka släkten:) myspys!

Köpt in en massa klänningar till sommaren! Man fick ju smaka på lönen! Jag hittade en grym amerikansk sida som jag beställde på!

Hoppas det inte blir som senast när ja beställde från victorias secret och allt var superbilligt tills dess att jag stod i affären för att hämta ut paketet. DÅ fick jag smaka på tullavgiften som det kostade för att frakta in skiten. Oh my god den var lika dyr som det jag köpt tillsammans! INTE beställt därifrån sen dess! Får vänta tills jag är tillbaka i NY och kan köpa direkt från affären istället! Älskar victorias secret på fifth avenue! Letade sönder mig när jag bodde där innan jag upptäckte att affären låg precis framför näsan på mig... typical me!

Jag älskar NY btw!
Kan berätta om min stay där nån dag:)

Låter som om jag köper allt som finns å har hur mkt som helst. Nej hej ja heter cissi och röstar på röda partiet! Jag är en arbetare som många andra och kämpar hårt för mina cash. Men jag är ekonomisk! INTE snål. Smart kallar jag det:)) så jag gör mycket för de ja får. Å jag jobbar som en galning:))

Bara så ni inte får fel uppfattning! KRAAM!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Zoran fick en tomtenisse han också, men bara mössan hade jag på mog med annat sexigt till ;-)

2011-04-23 @ 21:43:24
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback