Navigation


RSS: inlägg



Hur ser jag ut?

2011-04-14 @ 19:42:10, Allmänt, , Kommentarer (4)

Ja,,,, jag vill inte lägga upp en riktig bild där man verkligen ser vem jag är,, inte för att jag inte gillar mitt utseende eller nåt, absolut inte.
Bara det att jag vill inte förlora min anonymitet  bara så,, jag är ändå ny här och vem vet jag kanske är en av dem som tröttnar snabbt... hoppas inte det :))

Men jag har lätt för att tröttna på saker,, jag älskar förnyelse och nya utmaningar;)) Men men there comes a time när man bara får hålla ut för vips så vill man fortsätta med de man slutade...wow krånglar till det =))

Ja , där har ni svaret på varför ni inte ser hela m ig på nån bild....ännu:)

Im all about these smileys när jag skriver märker jag ... men jag ler mycket som person så jag tror det är därför jag automatiskt lägger in dem,, hahah fånigt men ler just nu m ed :)) tjing på er!



Kommentarer
Postat av: anna

tycker de e tråkigt av dig faktist..

2011-04-14 @ 19:46:41
Postat av: Emelie

Jag tycker det är väldigt bra tänkt!!!

2011-04-14 @ 21:07:54
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: anna

,,ursäkta mig va för snabb att dömma, håller med emelie

2011-04-16 @ 00:07:02
Postat av: cissimac

vet inte vart jag skriver tillbaka till dig anna, men tack..

2011-04-16 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback