Navigation


RSS: inlägg



Ja du är mitt ex, so what? jag vill inte ha dig!

2011-04-28 @ 11:16:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Köpte världens gulligaste dagbok, ska börja skriva där , tänk va kul för typ ens barnbarn att läsa den sen! Trodde att jag började få feber igår men icke! false alarm:) jag har inte varit sjuk sen 2010...tråååkigt skrivämne...

jag byter hhaha

Igår hörde exet av sig, fan va ex kan vara efterhängsna. Oki jag vet att man går vidare olika snabbt. Men what the fuck leave me alone!

Du är mitt ex det betyder att jag gått vidare, att jag inte vill ha dig att jag inte längre vill dela mitt liv med dig,. Hän g fast vid allt du har och fått av mig men det kommer bara göra dig olycklig. Bara för att du har ett kort på mig och dej så betyder inte det att det är verkligt SLÄNG SKITEN!




Å tro mig jag har sagt till men fattar han ??? nope, skriver brev på facebook å smsar, tröga fuckhead. Nej jag har inget till övers för ex som tror att dom äger en bara för man va tillsammans ett tag.

Å bilderna han har på mig, sån tönt dom tar han inte bort å lägger till o med upp nya, mannen jag är sambo och lycklig LEAVE ME ALONE!

Tycker synd om människor som håller fast så hårt! Okej jag kanske ,,lite så,, broke his heart, men det har gått två år snart! + att vi gjorde slut lååångt innan det bara det att han aldrig ville inse det!

Finns ingen mening att va med nån som man inte ser en framtid med,, jag menar snart är man 25 å halvvägs till trettio liksom.

Nej tummen ner för TRÖGA ex-pojkvänner och ex-flickvänner, FEEL ME??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback