Navigation


RSS: inlägg



Been around

2011-04-07 @ 12:48:23, Allmänt, , Kommentarer (0)

Nu har jag tittat runt lite, vad många vi är! Hittade fem bloggar som jag kommenterade på. Verkade vara intressanta , hann inte läsa så mkt men droppade en liten kommentar hos dom iaf. Kanske hittar mig vem vet.
Roligt det här! :)) Inte berättat för min kille att jag skaffat denna, känns som om folk som inte har blogg inte riktigt förstår. Men men han får nog snart reda på det, han kommer nog tycka att jag är mest töntig :P

När jag tänker efter är det bara en som vet att jag skaffat den.. ville liksom inte säga nåt om det inte går bra, så jag väntar.:))

Plus det är ju nya kontakter man vill skapa först & främst , vännerna hänger ju här hemma jämt:) Gud vad lätt det blir att man babblar här. Känns som om fingrarna skriver av sig själva! Underbart ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback