Navigation


RSS: inlägg



Bokat resa !!

2011-04-13 @ 10:00:54, Allmänt, , Kommentarer (1)

Äntligen ett nytt jobb, än tligen semester snart, äntligen sommar ÄNTLIGEN RESA! Rhodos nästa! Hittade en jäääättebillig resa och jag älskar Grekland. Min kille har inte varit där heller så ja ska visa!:))

Å bara bada, rulla sig, kasta sig och dyka under vågor! Det absolut bästa som finns! Kolla ving.se de har bra erbjudanden och man säger att skratten förlänger livet. Hey same goes for traveling:))

Kanske t om kan få en liten bulle i magen där borta. Tänk att bli gravid på en resa när man är som  extremast lyckligast (konstiga ord jag skriver hittar på men men haha=) VAD UNDERBART!

Några tips om spec grejer att göra på just Rhodos`??



Kommentarer
Postat av: Emelie

Aldrig varit där så några råd har jag inte att komma med, dock blir jag aningen avundsjuk!!

2011-04-13 @ 12:38:35
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback