Navigation


RSS: inlägg



Min stora kärlek skulle jag ju berätta om! Redo för massa gull??

2011-04-13 @ 09:44:54, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ni som själva inte tror eller är öppna med känslor kan nog tycla att mitt inlägg blir töntigt och överdrivet, men men its all for you :))

2008 Mars!
Jag är i Göteborg för en helg och vi sitter och njuter av allt folk som rör sig på stan. På kvällen går vi ut till något nytt hip hop-ställe och dansar som galningar. Jag är inte alls utmanande klädd utan är bara där för att shaka lite. En lång mörk kille kommer fram till mig och börjar småsnacka, och snart dyker hela gänget upp! Jag vänder mig om för att gå tillbaka till min vän på dansgolvet, och då går jag rakt in i den killen som stått bakom mig som jag inte hade sett:)
Visar sig att han var nykter och erbjöd sig att köra mig hem! Jag sov ju hos min vän för tillfället, men hon gav mig nycklarna och sa vi ses imån. Jag blev väldigt nervös och kände mig otroligt galen, one night stand i Göteborg! Nej!

Vi sätter oss i bilen, han kör så lugnt och tryggt hela vägen till Gårdsten:) Jag bara faller mer och mer som glassen på en smältande pinne. Vi pratar lite lätt om allt och han  har jobb, lgh och varit i ett långt förhållande. Vad mer kan man önska det är bara positivt.
Det var en fin natt, nej jag ljuger det var en sjukt galen natt som gick om om om minst elva gånger på tio timmar.

Vi matchade varandra så bra, han var helt tagen av mitt dansande sätt i sängen. Jag bara rös och skrattade. Från den stunden visste jag att det skulle bli vi!

Men vägen hit har varit en riktig roller coaster!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter väldigt romantiskt tycker jag :-)



Tack för att duhar röstat :-) <3

2011-04-13 @ 09:57:39
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback