Navigation


RSS: inlägg



People be fuckin happy!

2011-04-26 @ 15:19:41, Allmänt, , Kommentarer (0)

Va e de för skitzo-människor som bloggar! Inte alla men shit detta gäller många. Det känns som om ni är bipolar hela högen, ena dan skitglada andra dan svinförbannade? Varför reagerar ingen av era vänner? Nyfikna läsare förstår jag , de vill bara trigga er mer för att det ska bli intressant . men PEOPLE glöm inte att det finns en människa bakom varje blogg med riktiga känslor. Think twice innan ni manar på nån att tycka eller tänka eller bete sig sjukligt!

Det är inte normalt att bete sig så som vissa gör. Hat inlägg blandat med I would die for you - inlägg och mitt liv utan dig-inlägg det är inte normalt. Och om ni känner nån som gör det här be a friend å säg till dom. Du borde inte skriva så, du borde träffa en psykolog.

Ta inte så lätt på vad folk skriver, its real. Även om det är lättare att skriva så, its not normalt.

Hit me! Vet att om nån där ute läser denna så kommentera för jag vet att ni kanske tycker att jag har fel, men its okay:) jag är inte lika blogg-blind för jag har precis börjat.. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback