Navigation


RSS: inlägg



Ängeln

2011-04-07 @ 13:08:14, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag älskar att vara blond. Det är som en del av mig. Min lilla lugg, med det långa & hela kittet. Jag har massa små-lockar som ger den där angel-looken.

Min kille älskar också det. Hans smeknamn till mig är Ängeln:))

Har era killar smeknamn på er? Jag älskar smeknamn, det är så personligt och fint..
Jag kallar min kille Monkey :)) Han är mulatt och skitsnygg, också 21 år. Han är en riktig pärla vi har varit ihop i 2 år:)

Okej imån ska jag skriva om MITT LIVS KÄRLEK och hur vi träffades
Jag älskar att tillhöra någon, somna i dens famn och bara höra hans hjärta slå. Man är aldrig ensam och vi har en stark kärlek så vi tar på varandra hela tiden. Folk som träffar oss tror att vi är nykära. När vi berättar så säger de bara :
NI KOMMER HÅLLA FÖR ALLTID MED DEN KÄRLEKEN :))

Imorgon kommer massa kärlek spridas över denna bloggen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback