Navigation


RSS: inlägg



På jakt efter roliga bloggare idag!

2011-04-07 @ 12:12:13, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jaha hur hittar folk en här på bloggen??? Genom skrikiga rubriker??
Aja ,, hatar skrik btw men nånstans måste man ju börja!
Jag hoppas verkligen att jag hittar er! Vill inte hänga me every day tråkiga bloggare som berättar hur kaffet smakade på morgonen,,ooooh really couldn't care less, Jag vill läsa och kommentera er med lite känsla i & som bjuder på er själva:))

Where are you??

Alla säger: Folk bloggar bara för uppmärksamhet, men daaa kalla det vad du vill. Klart att om jag inte ville att andra skulle läsa så skulle jag ha en dagbok gömd under kudden istället. MMMEEN uppmärksamhet , tjaaa, kalla det vad ni vill men det verkar nice att skriva, läsa och kommentera + lära känna andra som liknar en själv.

Jag har tänkt blogga om:::

känslor
killen
vad jag vill, drömmer om och tänker göra!
roliga minnen
kroppen
vänner

U FOLLOW ME I FOLLOW U! :))

SÅ heeeeej till er alla från mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback