Navigation


RSS: inlägg



90210

2011-04-14 @ 19:20:20, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag vet inte men jag har laddat ner hela första säsongen och bara störtkollar på avsnitt så fort jag får tid. Det är något speciellt med såna serier :)

Som en dröm ja alltid haft. Att få växa upp i LA, i ett stort hus, med en stor familj, köra när man är sexton, och bara ta del av hela den kulturen.

Typisk tjej-dröm kanske. Men ha just den friheten med pengar och litet nätverk av nära vänner. Jag vet haha det är massa drama och hit å dit i serien, men den biten intresserar mig inte så mycket.

Jag älskar de olika relationerna bara å hela miljön:) Ge serien en chans, ibland känner man sig lite.....gammal för att titta på den,,,men å andra sidan ,, vem bryr sig. Drömma får man göra i alla åldrar :)

Blonderar utväxt å råkade få lite i munnen, mmm fråga inte, typiskt mig! Smakar inte mumma kan jag tala om! Hittade ett gott kycklingrecept som jag tän kta prova nu ;)) Wish me luck hörs imån! kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback