Navigation


RSS: inlägg



ikväll

2011-04-16 @ 00:04:42, Allmänt, , Kommentarer (1)

Vi hade fest med jobbet:) skitkul att få träffa alla i en annan miljö, sån insyn man fick o svar på alla annars tysta o tillbakadragna personerna berättar mer imån :) godnatt

Glad att jag som ny inte blev för full o spelade ut totalt... kände en väldig mognad hos mig själv.. tror inte att jag hade vunnit på det som ny i ett arbetslag.

Vissa wow däremot.. de kommer vakna med ångest,, ibland är det rätt skönt att se andra o inte vara en av dem.. kalla mig elak eller skadeglad,, jag är människa jag med :) berättar imån kram!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja hjälp, julborden slår allt, fifan vilken ågren dom måste ha!! haha

2011-04-18 @ 07:48:48
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback