Navigation


RSS: inlägg



Sälj ditt guld??

2011-04-13 @ 09:56:24, Allmänt, , Kommentarer (0)

Såg att blogg.se annonserar det på våra sidor, bla..
Det är absolut inte något som jag står för..

Allt guld jag har är ärvt eller som jag fått i en betydande gest. Man ska inte bara panta för pengarnas skull folk, endast om det är riktigt nödvändigt! För saker betyder mer för en än man tror ibland.

Ville bara säga det:)
T ex när mina föräldrar skiljde sig så slängde de mycket av våra ( mig och mina syskons ) barnsaker. Kläder och annat som hade varit hur roligt som helst att ha, vissa saker iaf! Men i stundens hetta tänker inte folk.

Så min åsikt , tips är always think twice my friends!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback